Heeej mitt vinterland

Har varit upp i snart två timmar (inte helt skamligt va?!) skulle egentligen följa med Nina till ängelholm. Men ja jag sitter ju här.. Tack vare snön ja. Vi får hoppas att det är bättre tills imorgon! Kan inte minnas sist det snöade så här mycket i lilla skåneland.

Så ja vad ska jag göra nu istället då?

When I woke up tonight
I said I'm gonna make somebody love me
I’m Gonna make somebody love me
And now I know, now I know, now I know
I know that it's you
You’re Lucky, lucky, you're so lucky


-Franz Ferdinand-Do you want to


Kommentarer
Postat av: Nina

Du skulle vart här jag behöver någon att skratta med åt alls människor som trillar!! Hihi! <3

2010-02-03 @ 12:12:04
Postat av: Frida

Ohhh satans. Jag älskar att skratta åt folk som trillar ju!

2010-02-03 @ 17:58:57
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0