upp ner, ner upp och upp och ner igen..

"-Tjejer har bara två lägen.. Antingen så är de arga eller så är de kära. Eller så var det kanske tvärtom?
Är du rik?
-Nej
-Känd?
-Nej
-Spelar du i något band?
-Nej
-Men, då kommer det här att bli assvårt ju!!"

-Kenny Starfighter

Jobb måndag. Tisdag så var jag och Nina i Hbg, uträtte lite ärenden och ja.. kanske råkade shoppa lite. Men ja vi stöttar varandra. Vet inte om jag är inne i ngns slags kris eller något, köper bara en massa saker hela tiden... Nu idag så har jag varit hos Nicco, skulle visa Jakob från So you think you can dance (min favvo) å så råkade vi komma in på en sida så nu vet jag vem som vinner season 6! Pajade en del.. Måste medge det. Nu ska jag iväg och jobba några timmar...

 
Olalalala i final i melodifestivalen, inte för att jag har hört hans låt eller intresserar mig för melodifestivalen men jag hur ju en crush på Ola så.. Yeay.

"-Men du rörde väl inte vid den?
-Jo
-Men du tog väl inte i den?
-Jo
-Men du snuddade väl inte?
-JO!
-Men du kladdade väl inte med fingrarna på den?
-JOO!
-ISKO PISKO!!"

hahaha Kenny Starfighter, finns det ngn bättre egentligen?

Xoxoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0