Igår var toppen, eller?

Jag hade tänkt att inte bli så himla askalas. AS IF. Jäfla minttu skyller jag på. Har spräckt displayen på min mobil, tappat bort mina skor, slarvat bort mina glasögon (Som jag precis hade köpt och som var min supriiiiise) la 80 spänn på garderob på tivvan. Men jag tror att det var en bra kväll iaf.

Sitter sedan på tåget och snackar högt och tydligt om gårdagen, bakis och ser ut som f-a-n och när jag ska gå av så ser jag.. TIMO RÄISÄNEN. Mitt liv är så sjukt. Han är den bästa som finns. Undrar om han hörde min ringsignal :)

Haha tittade min mobil, dog i garv sjukaste svars smsen.
-Var är du?
-A
-Var är du någonstans?
-I mitten på dansgolvet.


Tappade min väska också utan att märka det, så en tjej skrek efter mig "Du tappade något!!!" Jasså minsann det gjorde jag.

Nu ska jag sätta på mig pyjamas och soooooova.
God natt.

Kommentarer
Postat av: malin

Alltsa frida du ar fasen i mig galen.. varfor missar ajg alltid nar du ar full. Och timo med hur sjukt ar inte det, synd att du inte sag han tidigare sa du kunde snackat med ahn hihihi.

2010-03-01 @ 11:18:52
Postat av: Frida

Jaaa jag har inte så många kommentarer. Kan väl hålla med om att jag är galen iaf. ;) Du skulle vatt mä & Timo också. Ae det är inte mkt som slår det alltså!!

2010-03-02 @ 22:27:51
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0