Im just a lucky lucky girl..

Är helt varm i hjärtat. Hela den här helgen har faktiskt varit helt fantastisk. Men gårdagen var hur bra som helst. Det är så jobbigt när man längtat efter något så länge och så är det förbi alldeles för snabbt. Är faktiskt inte det lättaste att ha så fina vänner som bor så långt bort. Men som mamma sa när hon kom hem idag:

"Vilka vänner du har Frida som kör enda från Norrköping för att de ska få se din pjäs."

Jaa jag är helt enkelt jävligt lyckligt lottad. Får berätta mer later för nu måste jag nog sova är så galet trött. Doris hade namnsdag igår också!!! Och jag glömde det.. Förlåt! Men min bror har namnsdag idag iaf. :) Grattis grattis!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0