Like men? You`re gonna love this..

Aldrig förut har jag varit något big fan av alla hjärtans dag. Måste jag påminnas igen om att jag är singel och ensam.. Men i år så tyckte jag att det var rätt mysigt och valda att bortse faktumet att jag inte har någon pojkvän eller kärlek i mitt liv. Mer om den dagen senare. Tänkte pigga upp er andra singlar med en massa fantastiska män! Man kan se det positiva i allt, tänk att om ni fick chansen skulle ni kunna hångla med dem allihop, då är det rätt skönt att vara singel. Eller hur?!

 
Håkan Hellström. Kim Källström.Björn Gustafsson. Henrik Lundström.Mathias Padin Varela. Joel Kinnaman. Jude Law. Steven Jeppesen. Timo Räisänen. Michael Buble. Ola. Orlando Bloom. Robert Buckley.Robert downey jr.


Kommentarer
Postat av: Malin

I liked this alot.. Snygga killar gillas. Har inte riktigt stott pa nagon har an men jag hoppas att det ska dyka upp nagon snart.

2010-02-15 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0