Lite bortkomna bilder.

Lite andra bilder..


En del av de fina blommor som jag fick efter min föreställning. Plus vinet! :)


Fick en kaktus av Sarah! Den har tom börjat blomma. Så fiiiiin. :)

 
Köpt en ny väska och och örhängen från H&M. Plus att jag fick den fina börsen från Friis company från mamma. Själaglad! Men nej det är inte det som jag äntligen köpt, ngt helt annat. mihihihihi.

 
What you give is what you get.

Har jobbat idag minsannedar. Har fått lite tanvärk också. Men idag blir det sängen tidigt, imorgon är en ny och viktig dag. Någon som jag tycker väldigt mycket om fyller ju år. Det ska firas kan ni tro, så lika bra att man börjar ladda batterierna redan nu.

Trevlig helg så länge.
Xoxoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0