Ordvitsar!

Ok jag är en facebooktönt jag vet men har hittat den bästa sidan där ever. Dagens ordvits. Det roar mig..

Rolig båt, den driver med oss.

Vilket är det största djuret? En orm (Tog ett tag innan jag fattade den.)

Jag var in och köpte en deodorant här om dan, och kassörskan frågade om jag ville ha en påse.
- Nej, det går bra. Jag kan ta den under armen.....

Håller på lär mig alfabetet.. Har kommit till f, så nu e man på g!

Vilket djur är bra att ha till hands när Jon är ledsen?
- LeJon!


Oh va skönt det är att inte ha mycket för sig idag så att jag kan ägna mig åt sånna här lustiga saker..
=D 

Kommentarer
Postat av: nina

fattar fortfarande inte ormen´... de är nig som med epatraktorer,,,

2010-02-01 @ 19:56:02
Postat av: Sarah

Jag säger bara HAHAHA..sjukaste och bästaste!!!Me likie mucho:D

2010-02-01 @ 20:16:01
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Frida

enorm?! hängeru med? :) nä epatraktor skämtet får du nog leva med att inte förstå om du fortfarande inte fattat det. ;)

2010-02-01 @ 21:29:00
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0