Rrrrrrranelid

Blir lite chockad när jag hör folk säga att melodifestivalen är dålig i år. Har jag missat något eller brukar den inte vara dålig alla år? Låtarna är väl alltid dåliga..

Satt och kollade på efter tio (förstår inte varför alla skrattar när jag säger att jag tittar på det ibland) Björn Ranelid var där idag. Jag måste bara säga att jag tycker att han är helt fantastisk!!



Har tränat idag igen,tänka sig.

"Kanske är det bäst att jag skriver en bok om mitt vilda svenneliv"
-Snook-1990 nånting

-♥-

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Verkligen! Han är helt otrolig. Synd att han inte vann.

2010-02-24 @ 23:47:00
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: marre

ooooh! Frida, kolla på svtplay.se om "Stjärnorna på slottet" finns kvar... jag tror faktiskt att du skulle tycka om det, på riktiga riktigt. Jag själv ääälskade det! Såg alla avsnitt flera gånger! Dom va så fina!! Tvingade Erik att titta på dom också och han gillade dom också! :D

Björn är med! och Kjell Bergkvist, Meg Westergren, Siw Malmkvist och Tommy Körberg (som jag helt ändrat uppfattning på nu efter det här.. från oförskämd snobb som borde hålla mun stängd gällande allt annat än sång till mysig och rå gubbe som jag gillar ! )



kooooooolla!!!

2010-02-25 @ 20:06:39
Postat av: Frida

Oh ja, jag har faktiskt sett lite grann av det, kanske borde ta mig an och se alla avsnitt. Det är ett riktigt bra program! :)

2010-02-25 @ 21:21:41
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0