Snyggful

Det var en mysig kväll igår mycket skratt och skvaller som alltid. Samt mycket gott att äta, givetvis.

 
Jag fördrev ju en del tid igår i Helsingborg och var är bästa stället att fördriva tid på? Jo H&M såklart. Är lite förälskad i allt blommigt. Provade den här skjortan som var lite snyggful egentligen..

 

Medans jag städade så satt Doris och höll utkik i mitt fönster.

Men nu måste jag fortsätta har massor med fix att göra. Idag är det lördag. :) Ja tänka sig att Emma, Erik, Tony och Sarah ska komma idag ska bli så härligt. Synd att Marre inte kunde följa med. :(

Sista föreställningen idag också, känns lite sorgligt, men kan vara så att det blir någon extra insatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0