Som en lek med ord..

A lion should never cheat on his wife... but a Tiger Wood!

Varför ska man gå i lera å sörja, när man kan gå på hal is å ha det glatt...

Förlåt kan bara inte få nog av dessa ordvitsar. Nu är det ju dessutom snöstorm..igen. Jippie jippie yeay?! Kollade på förkväll i någon minut, Anders Lundin var gäst och det slog mig han är ju slående lik Robin Söderling (lägg märke till att jag ordvitsade till den lilla meningen också.)

   
Ok kanske inte jättelika på de här bilderna. Men tänk på den.. Anders en liten äldre version av Robin..

Någon som har lust att bjuda mig på en resa till solen?
Bönar & ber.

Kommentarer
Postat av: nina

Bjuda kan jag tyvärr inte, men åka gör jag gärna, helt typ på söndag när du är klar med dina föreställningar för jag måste se den först!! <3

2010-02-02 @ 22:10:30
Postat av: Frida

haha great. :)Aja får ta oss en liten resa till slutet av sommaren eller hösten beroende på vad som väntas hösten 2010 återstår att se. Klart att du måste se föreställningen först. Nu är det banne mig snart lördag. ;)

2010-02-02 @ 22:57:44
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0