tänkte bara..

Sitter och skrattar med mig själv.. Åt ingenting. Klok blir man aldrig på mig. Blev pigg på jobbet och tyckte t.om. att det var roligt.. Vad är det som pågår här egentligen?

När jag hittade min passion i livet (teatern) så tänkte jag att det händer väl alla människor, någon gång i livet. Att man verkligen brinner för någonting och förstår att det är det här jag vill hålla på med. Det blir så självklart då och jag själv vet att jag skulle aldrig bli lycklig av att hålla på med någonting annat. Men så började jag fundera.. Lyckas verkligen alla hitta något sådant?

Känner mig ganska harmonisk & längtansfull..


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha nej alla lyckas inte, jag brinner inte för något höhö:) å du, allt löser sig <3

2010-02-10 @ 21:50:02
Postat av: Your Dream Closet

ja de får du absolut göra, den där chokladen så SÅ god jag lovar :)

2010-02-11 @ 17:57:14
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh I like your blog! Vad ska du hitta på I helgen? Blire lugna gatan eller party party? 

2010-02-12 @ 07:19:21
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0