Team heart or team brain?

Well well well. Det händer ganska ofta att jag inser att jag har mindre pengar än väntat. Surpriiiise, idag hände det igen. Crap crap! Har dessutom "underhållt" mig med melodifestivalen. Nä okej det var inte så illa som jag trodde. Kände mig som när jag gick på högstadiet igen när Darin skulle sjunga. Blev så nervös att han inte skulle gå vidare. Okej jag är världens tönt men.. Darin är fantastisk. Jag erkänner.

 
At mårten gås. Saknar min skola och min bpg familj.

De säger att man aldrig kommer över sin första kärlek. Jag har tänkt på det en del när det gäller första kärleken till en person, har aldrig kommit fram till om det stämmer. Men kom och tänka på att man kan ha en första kärlek till andra saker. Jag har förälskat mig i teatern och när jag nu sitter och söker utbildningar så tänker jag på om jag ska tänka smart eller om jag ska följa hjärtat. Kan man någonsin komma över den kärleken?

Your time is now?!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha du och jag och Darin:P



Sjukt pinsamt men åh jag gillar honom hahha!!

2010-02-21 @ 12:40:31
URL: http://sarahstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0