the fire went wild

Helgen: Fredag, middag hos nicco med härliga människor och härliga skratt. Lördag, Jobb utan att ställa till allt för mkt kaos.. Ja vad jag vet. Kvällen spenderades hos Nina, spelade spel mm innan de andra skulle gå ut. Jag hoppade det och åkte hem och sov istället.

Nu har jag passat på att bli lite småsjuk. Ont i halsen och känner mig som en zombie ungefär. Hoppas på att det ska gå över och inte bli värre. Drack varm choklad, åt min alla-hjärtans dag choklad och kollade på walk the line i hopp om att friskna till. Fantastisk film. Joaquin Phoenix gör en knappast besviken.


 
The taste of love is sweet
when hearts like our's meet
I fell for you like a child
oh, but the fire went wild..

Ska göra ett nytt försök till att läsa Elle. Sist tillät inte Doris mig hon ville hellre kela. Kommer nog snart att däcka i vilket fall som helst.
Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0