ungefär sådär fast tvärtom

Två saker som jag tänkt på.. Ett varför är det ett sånt tjat om att införa en ogilla knapp på facebook? Om man ogillar ngt så räcker det inte då med att bara strunta i att gilla. Eller?

Sedan tänkte jag även på varför det är så att kändisar t.ex. som har väldigt mycket pengar ändå får en massa gratisgrejer och blir bjudna på saker konstant. Varför kan de inte bara betala när de har råd så att det räcker och blir över? Kan man ju ist ge gratisprylar till de fattiga. Och varför spenderar man alltid mest pengar när man har som minst? Ganska logiskt då har man ju mest tid. Saker och ting borde vara lite mer tvärt om oftare.

 
Nina tyckte att jag var lite lik Ebba von Sydow. Önskar att det vore sant men.. dessvärre ser jag inga likheter, förutom det blonda håret iofs. Är nog faktiskt inte speciellt lik ngn alls. Eller ja förutom katten Gustaf klart. Eller ja vi båda älskar åtminstone lasange lika mkt.
 
Gustaf & piff & puff. :)
-♥-

Kommentarer
Postat av: Sarah

You go sister:D

2010-02-19 @ 08:47:15
URL: http://sarahstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0