Bättre en semla i knät än ingen semla alls?!!

Snö snö snö. Kan det aldrig ta slut?! Är så trött på vintern. Tröttnar efter en vecka måste man ha vinter halva året då?! Dessutom ska det tvunget vara vinter os nu också. Alla verkar bry sig förutom jag! Gräv min grav, just do it.

Är fortfarande lite halvsjuk, kan man ju lika gärna vara. Dessutom krånglar alla mina tekniska grejer. Min dator är knäpp som alltid så nya bilder? nää det får ni.. ja tids nog. När våren är här troligen. Min mobil lever ju sitt egna liv så ja tydligen får inte jag alla sms och alla får nog inte mina sms heller. Verkade dessutom idag som att min mp3 sett sina bästa dagar. Men... Jag är inte bitter.

Det är ju fet-tisdag. =) Fikade imorse med Nina och Nicky. Tappade dock min semla två ggr.. Mysigt att lukta lite grädde dock.

BYYEEE

Kommentarer
Postat av: Malin

hade ocksa hellre tagit en semla i knat. Jag har inte fatt nagon alls ar sjukt sugen. Fresten jag har skrivit mail till dig. Puss

2010-02-17 @ 07:51:16
URL: http://malinstark.blogg.se/
Postat av: Frida

oh nä det kunde jag nästan räkna ut att man inte käkar semla i kina.. Aja du får göra egna när du är hemma. :) Ska kolla min mejl på momängen!! puss

2010-02-17 @ 21:16:58
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0