Fira på ett passande vis!



Ja som sagt igår så var det alla hjärtans dag. Iår tänkte jag sluta sura över det som jag inte har och uppskatta det som jag faktiskt har. De människor som jag uppskattar och som gör livet till en fest. Till en början blev det en fika på Contan med Sarah, Matilda och Nicco. Sedan åkte jag och Matilda hem till Nicco det blev chokladbollar och sex and the city filmen. En toppendag!

  
Chokladbollebakning och tjejhäng. Gjorde även hjärtchokladbollar dagen i ära.

Låtar har önskats. Kör på lite tv-tema.
Glee cast- dancing with myself
Sam Sparrow- black and gold

The Killers-Somebody told me &
Shout out louds-sound is the word
tillhör inte tv-temat men de får vara med ändå.

Käääärlek


Kommentarer
Postat av: nicco

vad fina bilderna blev! kan inte du skicka dom till mig?

2010-02-15 @ 20:51:39
Postat av: Frida

Jadå! Där finns fler men min data har krånglat så har inte lyckats att få dem på rätt håll o sånna saker så får fixa det en annan dag.

2010-02-15 @ 20:59:38
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0