På tapeten!

Har jobbat hela dan idag. Fick frågan "Jaha är det roligt att sitta här då?" Finns roligare saker att göra men finns ju tråkigare saker också såklart. Okej följande events peppar jag på vetti sören om jag kommer ha råd med allt men det är en världslig sak.

5:e Mars Emil Jensen på Dunkers i Helsingborg (pris 180:-)

31:e Mars "En krogshow till farsa" med Jesper Rönndahl & Anders Johansson t.ex. på tivoli i Helsingborg
(Pris 150:-)


10:e April  Timo Räisänen på The Tivoli i Helsingborg (Pris 250:-)

Lust att haka på på ngt? Det tkr jag, kan svära på att du inte kmr att ångra dig!

 
Laddar upp en gammal bild på mig och Malin när vi är lite pyssliga.

Har suttit och läst på dagens ordvits igen..
"Den som smygsuper blir hemlighetsfull."

"Klaga inte på snön! I Edinburgh bor 500.000 alla skottar."


Jaja nu håller vi tummarna för att det inte blir ngt snökaos imorgon igen! Jag vill nämligen shoppa...
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0