Främling i mitt eget hem

Nu är som sagt sista föreställningen av Främling i mitt eget hem spelad på Dunkers. Förmodligen så kommer det att bli någon mer föreställning på Sundsgården för skolan där lite längre fram, jag hoppas det för jag känner mig inte klar än. Men det gör man väl aldrig antar jag. Det har hur som helst varit hur roligt som helst och jag har fått arbeta med en ashärlig ensamble som jag tycker väldigt mycket om, samt vår fantastiska regissör Elin Gillberg såklart.

Nina var gullig och tog bilder på föreställningen i Lördags.

Nästan alla.. :)

 Heidi som rektorn Birgitta.

 
Hemma hos familjen..

 
Ali och hans tankar (jag, Monika & Heidi)

 

Slutet av pjäsen.

 
Jag & Andrè

 

Jag och mina fina blommor. Tack alla än en gång!

God natt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0