Varför måste helgen ta slut?

Okej, nu till helgen som var helt fantastisk på alla sätt. Lördagen så hade vi vår sista föreställning på Dunkers, det gick galant. Vill tacka alla som kom och förgyllde kvällen, ni är verkligen guld värda. Tack för alla blommor och presenter ni är guld värda!

Erik, Emma,Tony och Sarah körde från Norrköping och kom och kolla. Var helt underbart att ha er här. Ville aldrig att helgen skulle ta slut. Vi gick och åt tillsammans med nästan hela ensamblen på Cantina i Helsingborg. Starkt men gott! :)

 
Emma, Tony och Nina på Cantina.

 
Erik, jag och Sarah på Cantina.

 
Emma råkade spilla ut stearin på bordet och blev väldigt ledsen! Det var inte hennes mening..

Kvällen fortsatte sedan på tivvan där vi träffade många andra roliga kända filurer. En helbra kväll med massvis av dans, skratt och lite minttu. Sedan mitt i natten bar det av mot Torekov där det blev nattmat, nattsvaller och morgonkvistsömn. Inte mycket men lite grann.

Söndagen blev lite slappare och vi kollade på Kenny begins (peppade helt på det filmförslaget), innan hemfärd för mina kära vänner blev det ett besök på Capri med väldigt efterlängtad och god mat!

 
Trötta men glada på Capri :)

 
"Vi måste ju fota vår mat!!" Ja vi fotade iaf Sarahs förrätt, sedan var vi så hungriga att ingen orkade med att fotografera maten.

 
Don´t talk, see or listen?

Saknar redan mina små solstrålar och längtar ännu mer till Norrköping och alla som jag inte träffat på så länge. Men vi får försöka att se till så att vi ses snart! Jag är verkligen bortskämd med fin vänskap, det ska ni veta.
Xoxoxoxoxoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0