Vill kanske inte gärna ha en insekt i bokhyllan, om det inte är...

Kanske inte årets mest händelserika dag. Men jag är glad ändå. Satt och kollade på reprisen av Guldbaggegalan, som leddes av Johan Glans iår igen han gjorde ett strålande jobb. När han sa det här så vek jag mig verkligen:

"Jag har mått lite dåligt för hur jag skämtade om Nils Petter Sundgrens ålder förra året, jag vet att han tog illa upp. Men vi pratade lite här utanför förut och jag frågade om han hade sett mammut och han svarade jadå jag har sett flera stycken när jag var yngre."


När jag var och såg snabba cash så blev jag inte bara imponerad av killen längst till vänster (Matias padin varela) för hans skådespel och tagen av hans snygghet (nä man dregglar inte bara efter Kinnaman). Men jag kände ju igen honom också. Enormt mycket. Fick googla honom och barampapaaaa, det är ju han som var den söta killen i nya tider. Så nu fick jag ju det ur mig också.

God kväll på er.
X


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men det är ju Micha:D..hhaha ja jag kollade oxå guldbaggegalan haha första låten med johan glans va ju fan asbra jag vek mig av skratt!!

2010-02-03 @ 20:37:39
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Frida

Missade början så det måste jag ha missat. Ahh du kmr inte känna igen söta snälla micha i snabba cash inte där är så bad ass som man kan bli! ;)

2010-02-03 @ 21:23:24
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0