Därför bråkar vi inte över killar..

Hoppas verkligen att jag hinner hem till 21.30 idag för då är det ju "succeduon Anders och Måns" på SVT2.

Egentligen så är det ganska så bra att man inte har samma killsmak som sina kompisar. Jag och Nina är t.ex. inte direkt överens när det gäller kvaliteter hos drömmannen.

Nina tycker om när de har mjukisbyxor på sig. Det är det värsta jag vet. Lite effort tack. Suit up.
Jag tycker att det ska finnas någonting att ta på, det får gärna vara lite hull eller muskler. Inte revben och tunna lår all over the place. Nina faller nästan bara för spinkiga killar.
Osv osv.

 
Steven vs Jackson.
:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahhahahahahahahaha jag Dör av skratt du får de verkligen att låta som om jag bara gillar spinkiga, sjabbiga, killar!!! Jag livar att de slutar med att jag gifter mig med ngn fancy å du me en spink;)

2010-01-14 @ 21:26:26
URL: http://shesnotready.blogg.se/
Postat av: Frida

Men det gör du väl? :) Haha jag vet kommer garanterat bli dragandes med ngn liten spink..

2010-01-15 @ 17:42:46
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0