Tokig tisdag

Idag har jag och nina hängt. Försökte att styra upp den närmsta framtiden en aning satt och kollade jobb och lägenheter.

-Gärna skötsamma, fast inkomst...
-HAHAHA, sällan. Du behöver inte läsa vidare den får vi aldrig..


Lite senare utan någon större lycka..

F- Vi kanske ska flytta till danmark?
N- Jaaa smart!
F- Fast.. Vi kan ju inte danska.. Kanske något arbete där man inte behöver prata.
N- Ja! Danska stuntmän?!


Efter det gav vi upp och började att kolla på sagan om ringen istället. 

 
Fast skötsamma är vi väl?

Fick träffa Ninas lilla kise Jackson idag också. Helt klart dagens man. Väldigt pigg liten filur men vi lekte han och jag och hade roligt så roligt att han trillade av sängen. Så nina jag hoppas att jag gjort honom en aning utmattad så att han kan sova lite mer inatt.

Farväl, good bye och adjö!

Kommentarer
Postat av: nina

HAHAHA jag döööör! Förresten, den bilden har jag aldrig sett, Nicebajs mini:D<3

2010-01-20 @ 14:49:24
URL: http://shesnotready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0