Hängerru mä?!

Kort update på de senaste dagarna.

Onsdag:
Fikade hemma hos nicco. Gick igenom allas liv. Åkte sedan till hbg för att repa. Åkte därefter till Båstad, gick till bowlingen med Nina, Sofie och Fanny. Vi hade väldigt roligt!

Torsdag: Efter en natt med inte alltför mkt sömn (jag har sagt att nina har en kattunge va?! som är pigg..) så var jag och nina och på djursjukhuset för att se till att allt stod rätt till med lilla kisen. Kollade sedan klart sagan om ringen innan jag åkte till helsingborg (andra gången på en dag.) Fixade lite grejer innan det var dags för rep igen.

Fredag: Jag och Malin har varit på väla. Sen när jag kom hem satt jag och gjorde fina armband. Om jag har lust så kanske jag visar. :)

 
Möjligen en aning osammanhängande bild till inlägget. Längtar dock efter sommar och sol, så jag ville ha den med iaf. 

Snart har främling i mitt eget hem premiär. Fem dagar för att vara på pricken exakt. Fem?! Mindre än en vecka. Inte alls många dagar. Ryms på en hand... Är det nu jag ska få handsvett, prata osammanhängande och ligga sömnlös?

Dessutom så är det nu utsålt till premiären. Oh lala.
Adjökens adjö.
Simma lugnt i slasket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0