En inte helt skamlig söndag

Well igår så blev det ju Helsingborg. Först innebandy, blev dock en ganska så bitter förlust. Men jag gillart. Borde gå på sportevengemang oftare. Dels är det ju alltid intressant med sport men också vilka vackra män.

Fredde- Så tjejer är det sista gången ni går på en innebandymatch eller?
jag & Matilda- Nej!! Verkligen inte!!!

Mellanlandade lite innan det var dags för bio, snabba cash. Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska tycka eller säga om den. Absolut är den sevärd men inte mer än en gång skulle jag tro. Man kan inte annat än skratta åt de bratiga scenerna alltså, väldigt bekant. :)

 
Skådespelet var dock helt briljant. Joel Kinnaman i
huvudrollen är inte heller helt fel att vila ögat på.


Jag och Matilda pratade om att starta ett fotbollslag (ala korp stuk) är så pepp. Någon som vill joina? Lira lite boll ha små träningsläger o sånt. Hur kul som helst.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0