Det är kaos lite här och där

Ok, crazy week är pase. Puh! Men den har varit fantastisk. Förutom snökaoset! Men de tre föreställningarna har gått bra. Jag vill aldrig att det ska ta slut. Tar vara på varje sekund och försöker att lagra allt det där underbara någonstans i en ledig vrå i min kropp för att spara och ta fram nu under de kommande månaderna. Så att jag kan överleva dem.

I fredags så var det en trevlig kväll också tog en sväng till ödåkra och sen utposten (där det var 80% killar och 20% tjejer ca. Då trivs jag som fisken i vattnet.) Igår firades Nina först på Buena vista sedan utgång i ängelholm, där man träffade många gamla rävar. Tusen tack för gårdagen den var toppen. ♥

Men nu är det knappt så att jag lever. Ska dra täcket över huvudet och ladda batterierna för imorgon är det en ny vecka. Jag längtar extra mkt tills på lördag då får jag finbesök. Så nu måste jag städa hela veckan,man kan tro att jag har haft öppen dörr under snökaoset. Mitt rum ser förjäfligt ut om jag ska vara helt ärlig.

 
Malin har nu lämnat sverige för lite varmare breddgrader. Jag är inte avundsjuk. Ha en toppenbra resa nu och njut av varje sekund och virra inte bort dig så att du inte kommer hem igen. Känns ju lite tomt. Var på väg att ropa på dig i affären igår men.. d va ju inte du nä..

Adjökens adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0