Dimmigt okomplicerat och inte ett dugg dramatiskt

"Du får tycka och tänka precis vad du vill."  

Ja man får säga vad man vill. fast man bör inte. Det är bättre att säga det som låter bra än att säga det som är sant. Säg helst inget alls, bara le håll med och drick. Ja drick, för vi lever för helgen då man ska bli sketfull och leva dimmigt utan bekymmer. Men varför ska man leva för något som man inte kan minnas?

 
En färgstark bild kunde behövas åtminstone..

Mitt liv är ganska så dimmigt utan att jag är sketfull. Är jag för gammal för det?Ja jag är för gammal för dramatik, komplicerade situationer och allt det där, jag lever här i lugn och ro och trivs. Suckar du åt mig så suckar jag nog tillbaka.. Jag har alltid vetat att vi inte är samma. Men jag har just insett att det inte är något att ursäkta sig för. Snarare vara ganska så glad för faktiskt. Något som jag aldrig glömmer är när en vän sa till mig "Den enda som du måste leva med resten av livet är dig själv."

Allt annat är val du gör.

Nu fick jag lättat mitt hjärta.
Tack & adjö.





Kommentarer
Postat av: Erika

Sv. Kakorna är riktigt goda =)

2010-01-31 @ 20:46:10
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Nicco

Tycker om kommentaren: suckar du åt mig suckar jag nog tillbaka. den var grym!

2010-01-31 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0