Väldigt guldkantat

Det blev mestadels P3 guld galan. Of course. Min husgud Timo Räisänen var ju programledare och han skötte sig utmärkt. Galan hade många höjdpunkter, många ansikten som jag tycker om. Sedan tycker jag att svensk musik är förbaskat bra och jag gillar verkligen P3. Undrar dock hur road Markus Krunegård var, han satt och gäspade i bakgrunden vid ett tillfälle.

Hade dock önskat att fibes oh fibes hade fått pris för årets band. Hur bra är dem inte?

 


Finns två låtar som jag alltid skriker ut: Det här är min favoritlåt! när de spelas och det är MGMT-kids & fibes oh fibes- lovechild.

Nä om man skulle ta och släcka och dra täcket över huvudet kanske? Sen måste jag också klura ut kluriga saker. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0