You can never get enough of beautiful men

Har jobbat idag, samma sak gäller imorgon. Det mest spännande var nog att det kom in en snygg brödkille. Annars åkte pyjamasbrallorna på direkt när jag kom hem och snart blir det sängen för att orka med morgondagen. Roat mig med att zappa mellan Skavlan och let´s dance. Let´s dance, Mattias Andreasson så extremt snygg hela han. Jag dregglar. John Mayer och Jens Lapidus hos Skavlan inte fy skam de heller.

 

Idag är ingen vanlig dag heller. För det är Anjas födelsedag!! Det ska vi se till att fira. Ser fram emot imorgon. Grattis.

O vad vill ni att jag ska göra?! Inte ens en helt ny blogg får er att offra en liten kommentar..
Adjökens adjö.


Kommentarer
Postat av: Anja

jaaaaa, det är min födelsedag!!! Imorn it is!!!! Wiiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!

2010-01-15 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0