21

Ursäktar för alla som bryr sig att jag är slö med inlägg och sånt, även om de flesta andra är mycket sämre på den fronten än vad jag är. Men hey det är sommar & ja egentligen så händer det inte speciellt mycket som jag tror skulle vara för andras intresse. Jag är 21 och skittrist. Jag visste väl att allting skulle vända då.

"You look so offical!" var det en dam som sa till mig häromdan well thänk yo thänk you sweet little tant. Så de känns som att de flesta tradmåsarna har åkt och nu på senaste har jag mest råkats med vänliga damer.
Annars timbuktu var på slappis i måndags, det var jag också. Längesen man var där men det var väldigt kul, Antonio var ju med och för en sekund trodde jag att han skulle dö. Det er for vildt!

Vajby. (Som Alex säger.)

Satt och krängde vitlöksbröd igår och blev full av beundran. Det finns många idioter men också så många genier, vitlök+bröd, vitlöksbröd. Fantastiskt! Genialiskt att komma på något sådant.

Ikväll ska jag och marie ner och göra byn. Slå en pling om du blir sugen på att joina.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0