Blivande universitetsstudenten

Istället för att jag ska förklara luddigt tremiljoners ggr vad det är jag ska läsa (jag vet ju knappt själv därför ger jag ngn konstig förklaring)

Yrkesliv: Programmet förbereder dig för en bred, mångfacetterad och föränderlig kultursektor och öppnar framtida yrken som kultursekreterare, kulturprojektledare,konstpedagog,festival-eller musikarrangör,museiintendent, m.m. Programmet ger också verktyg för eget företagande inom kultursektorn.

Så nu håller jag på och sätta mig i kö till bostäder och håller alla de två tummarna jag har för att jag ska få en fin egen liten lägenhet. Yeay. Snart kommer jag nog att få panik... Just nu är jag bara maximalt trött & imorgon fortsätter fixe donet plus att jag ska vara hos Bennet på dagen.

Livet är inte lika lätt när man har fyllt tjugoett.

 

Såg nyss en blixt. Gillas inte. Jag som är åsk & blixträdd så nu får jag nog stänga datorn för säkerhetens skull.
Sov så sött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0