boys boys boys boys

 
 

Är det något som jag är dålig på. Urusel, helt ärligt. Så är det killar. Nu skämtar jag inte. Jag är fullkomligt killtokig & tkr att var och varannan kille ser bra ut. Titta gör jag gärna. Men kommunicera.. Då skiter det sig. Kan inte läsa signaler för fem öre, så helt omedvetet ignorerar jag och dissar. Om inte det så blir jag så nervös att jag inte vågar säga någonting. Eller säger jag något väldigt konstigt och börjar skratta hysteriskt.

Jag är nog ett hopplöst fall. Om jag inte hittar ngn som kan lyckas stå ut med detta och han får gärna ha fräknar, ett fint leende, humor, bra klädsmak, musiksmak & fotbollskunskap.. Eller nej jag har inga krav. Tycker han om mig med alla mina brister och tokigheter, då har jag inga krav alls.
 
Vill man ta genvägen är det bara att han sätter på sig en kostym & drar ett citat från Håkan. Garanterat såld.

Nä nu har vi pratat tillräckligt om killar och sånt tkr jag..
Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0