En kombination som heter duga

Hemma i skåneland igen och här skiner solen som vanligt. Bilder och uppdatering kommer det att bli. Eller ja.. för den som bryr sig. Och nej jag tog inte så värst många bilder själv, denna gång för att batteriet dog tidigt första kvällen.

Jösses vad jag har skrattat, haft roligt och bara mått riktigt riktigt bra. Konserten var oförklarlig, alla har alltid sagt att det är något speciellt med att se Lasse live och jag var tveksam har inte varit ngt megafan så var inte helt övertygad om att han skulle frälsa mig. Men efter första låten så kändes det. Det var så vackert och jag ville egentligen bara börja böla. Mitt hjärta kändes mer brustet än någonsin förut. Sedan kom bandet & det blev ös och avslutandes fyrverkerier. Magiskt & underbart. Han kan han den där Lars.


-Hur gammal är du då?
-21! Eller nej förestän gissa!!!


Min osmarthet kan uppfattas som charmig emellanåt..

Nä solong. Nu ska jag vila lite grann, för trött det vill jag lova att jag är. Älskar sommaren,musik,vänskap & Göteborg. Tillsammans blir det en slående kombination.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0