En rastlös själ

Tänkte köpa min brors gamla kamera och har lägenheter på g. Så en ny mobil, laptop & nya skor och jag är komplett. Är så trött på att den där mobilen aldrig kommer dock. Ha tålamod och vänta är jag mindre bra på. Jag är och förblir en rastlös själ. 

Efter att ha varit hos Bennets så slängde jag mig i fotöljen med Twin Peaks, lite regn satt inte alls fel. Hoppas att det fortsätter så imorgon också (don`t hate me) så att jag slipper stå och svettas på turistbyrån.

 
Så glad var jag när det här trillade ner i lådan förra veckan. Brev på posten är nog med på topp tio listan över det bästa jag vet.

 
Tittade igenom gamla bilder och den här bilden förblir lika rolig. Är man trött så är man mitt i natt på en parkering någonstans i europa. En resa hade inte suttit fel nu. Börjar dock inse att sparsam är något som jag bör fundera över att bli.. Klär mig dessvärre inte speciellt bra.

Jobb onsdag+torsdag. Fredag I´m off to gbg. Längtar, det ska bli så härligt med en hel helg. Liten weekend. Liten semester. Min enda lediga helg fram tills vecka 34. Ska njuta och ha de ritkigt gött. GÖTET IN MY HEART.

Puss & adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0