Götet i bilder

När man ändå är på gång och har laddat över ett fåtal bilder till datorn så kan jag ju slänga upp några bilder från gbg. Innan min kamera dog vill säga. Efter ca 10 minuter alltså. Jävligt orutinerat av mig alltså..

 
Smidig som en katt. Vem? Jag? Aldrig.. Ändå så fick jag sova där. Ni kan ju kanske räkna ut själva att där uppe skedde det inga fysiska umgänges aktiviteter.
 
Var hittar man Sara om inte i kylen? Vinet skulle kylas och det var brått..
 
Välkomna till vår enkla lilla stuga.
 
Vinka till grannen också!

Så var det dags att fixa sig festfina och korka upp givetvis.
 
Ja men ni känner igen er va?! Glajjor, spottan, lådvin & gifflar. Inga konstigheter. Eller ja vem var det som la bullarna i kylen egentligen?
 
"Med solen i ögonen"
 
I stuga 51 var det inte en lugn stund..
 
Naglarna målar man ju sällan i onödan men är det fest så är det. Sara kan det dära.



Kommentarer
Postat av: sara

Det var världens bästa helg. Det får vi göra om, och jag vet inte vem det var som hade lagt bullarna i kylen men Anja undrade hela kvällen..haha

2010-07-30 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0