Haaaave you met..

Skrattar bäst som skrattar sist, nu har jag för sista gången fått höra "asså Frida du borde verkligen köpa en ny mobil!" Och så har jag väntat och väntat och..

 
Here´s my new buddy. Fröken wildfire & the pink panther är ett minne blott.

Så ja ni kanske kan lista ut vad jag har haft för mig idag... Ikväll är det torekovs hamnfest. Skulle egentligen passat barn men så blev jag helt ledig så man får väl kanske ut och svira en sväng. Var i båstad både igår och i onsdags dessutom kollade på sunny stand up i onsdags, det var riktigt bra! Fick en liten crush på Soran. Råkade dessutom tappa min vattenflaska precis bakom honom efteråt, givetvis.

-Var kan man sätta sig om man vill dricka en god kopp kaffe?
-Ja det finns ju parkis..
-Men när du vill dricka kaffe vart går du då?
-Ja jag dricker ju mest på krogarna! (..) Kaffe alltså. Jag tycker att det är mysigt att dricka kaffe på någon av krogarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0