Nyinförskaffat

Hade en mycket trevlig kväll med massa snack och fniss och givetvis massa rosè. Kände mig som ung igen då jag med största koncentration ansträngde mig för att gå rakt. Idag tog jag och katten sovmorgon så gott vi kunde. Sedan blev det en sväng till Ängelholm med mamma, moster och Malin.

Blev en del inköp givetvis. Såhär efter andra löningen.

 
Har spanat såå på den här tunikan från MQ och idag hade jag äntligen turen på min sida då den var på rea.
 
Mörkblått inte allt för märkvärdigt linne från MQ.
 
Skönhetsprylar. Megafett hår? nä man fick 2 st för 100:- (1 för 80:-)

Med min nya skolväska så känner jag mig faktiskt redo!
 
Så fina. Blev helt förälskad och ville ha ngt fint till flytten. En liten mjölk kanna & en vas.
 
Små hjärtskålar som också ska få pryda det nya hemmet.
Väldigt sjukt egentligen. Men jag längtar.

På turre är vi tre blonda tjejer (ikl the boss) och så Oskar. Men vem är det som får rabatt i baren & gratis drinkar på Hazienda (krogen som ligger vägg i vägg med turre även kallat hassan eller hasses) Jo det är Oskar. Kan någon berätta för mig vad jag gör för fel eller?!

Nu ska jag avnjuta mysregnet med kanske lite twin peaks så allt är i sin ordning. Kom just på också att jag skulle ha köpt ett halsband som jag aldrig köpte idag..
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0