Säg ngt som jag inte kan

Såpp då har man strukit (strykit strykt jävlar vad svenska är klurigt ibland) säger som Lotta jag är bra på allt! Så fick jag träffa den lille också han var inte alls så skrämmande som jag trodde, ja småbarn (bebisar) gör mig nervös. Men ack så söt! När han började att gråta så skulle jag gå och kolla till honom och då slutade han så pratade jag lite med honom och då log han lite finurligt. Så jag tror att han inte tycker att jag är så värst farlig jag heller.

Lilla George (3 månader) börjar gråta.
Wilhelm (6 år)- Han kanske bara vill ha en kram.


 

Har beställt från cdon för första gången i mitt liv. Fick ngt ryck när jag aldrig fick se Twin peaks så beställde båda säsonger + mavericks (johnossi). Så inom snar framtid har jag fått svar på den stora frågan vem som dödade Laura Palmer.

Fin kväll det blev. Kvällsbad & kvällsmat snart kanske? Och hitta Doris som är borta igen..

Frida- Eller så kanske jag sover i någon annans säng. Höhöhö
Nina- Ja men det kan du också göra. Mamma och pappa är inte hemma så du kan ju ta ngn av deras sängar om du vill.
Frida- Ja nu menade jag inte riktigt så..
Nina-Jahaaaa du menade så!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0