Skadad

Man blir lätt lite arbetsskadad. Jag hör t.ex. ringsignalen till vår telefon på jobbet hela tiden och har svårt för att svara i telefon privat på ett normalt sett  "Välkommen till.. jag menar hej det är Frida!!"

Härom dagen när jag skulle cykla hem skulle jag bara kolla till de offentliga toaletterna först. Var upptaget så jag stod utanför och väntade sedan kom personen ut som varit därinne.

-Det är slut på papper där.
-Ja jag vet. (Drar en lååång förklaring om varför där inte finns papper & ursäktar så mycket)
Damen ser frågande på mig och säger sedan
-Okej.. Jag tänkte mest förvarna om du skulle gå på toa.


Logiskt nog. För hur skulle hon kunna veta att jag var inblandad i toapappersbristen?
 
Är aningen svårt att koppla bort jobbet ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0