Tänk golf

Steven är i Båstad. Jag vill ju också se. Har suttit och hoppats att han skulle göra ett besök på turistbyrån. Icke då. Tänkte att då får jag nästan läsa på så att man kan svara på alla frågor som gäller golf för att imponera. Vad intresserar golfproffs annars? Får studera några.. Börja köpa peak kläder och sånt. 
Ola har också varit i båstad så har missat topp två på listan över män att gifta sig med på en och samma dag.



Nu ska jag och Johanna strax ta ett litet kvällsdopp efter en svettig dag på turre. Sedan blir det vin på hassan & imorgon drar jag till gööööttebooorg. Very very wonderful.

Mini-semester kan behövas. Är fortfarande helt lost. Skulle koka kaffe till mig och Johanna, glömde en liten pyttedetalj bara. Hälla i kaffe.
Adjö adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0