Nödigt onödigt

Malin fick en bok av Carro i födelsedagspresent. "Saltmannen-felhörda låttexter" Känns som en ny dagens ordvits eller tjuvlyssnat underhållning. Är så glad att jag är så lättroad. Kolla in http://saltmannen.se

Riktiga texten
Svullo:
-Jag är för fet för ett fuck.
De sjöng:
-Jag är för fet för en frukt.

Riktiga texten :
Tryggare kan ingen vara,
än guds lilla barnaskara.
De sjöng:
Trygga räkan ingen fara,
i guds lilla barnmascara.
 
 
Jag & Nicco har försökt att sola. Var lite blåsigt. Tillsist hittade vi lite lä i parken så då fick det bli solning där & sedan bad. Bada i havet är förmodligen på topp tio listan över saker som jag älskar mest i världen.


Igår cyklade jag från och till mitt hus 8 ggr. Om ngn såg mig varje gång måste de tro att jag är knäpp i huvet. Om de inte trodde det förut alltså. Så mamma räknade ut att det var 1,2 mil sammanlagt. Halledar. Ja jag kan inte räkna ut sånt själv alltså... Räknar allt i tid. "Hur långt är det från Torekov till Båstad?" "Jadu.. Det tar ca 20 minuter med bil."

Tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Nina

Boken var faktiskt från mig med!!!:p

2010-07-07 @ 23:21:50
URL: http://shesnotready.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0