Fröken tråkigt

Varför ska det jämt vara så knepigt väder när jag är ledig för? Är ganska slut egentligen. Inser nu att jag gärna väntar med kids ett tag till... Gräver inte ner mig heller direkt när det är halv kasst väder. Då får jag ju en anledning till att kolla Twin Peaks utan att få dåligt samvete..

Va tradig jag är verkligen. Tar aldrig nya bilder och grejer. Inte konstigt att ingen läser och de som väl läser inte kommenterar. Sry sry. Funderar dock på att införskaffa en ny kamera. Mycket jobbigt dock när man behöver en data, kamera & mobil samtidigt som man ska vara sparsam och ganska gärna vill förse sig med lite kläder och skor...


De här skulle jag nog mycket mycket väl kunna tänka mig.. Har man ingen man kan man allt få ha fina skor iaf tycker jag..

Antonio har varit här på blixtvisit. (♥) Sommaren blir inte den samma nu när han inte ska vara här. Saknar honom redan. (Du ska veta att Björn tjatar också. Börjar faktiskt bli lite jobbig.) Går nu även under namnet Frida "svälj" Pettersson. Kan man ju tolka som man vill. Men du bör inte tolka det så..

Nu börjar det skina på här igen.. Så ngt Twin Peaks blir det inte då.

Puss & adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0