Äntligen har de sagt JA!

Efter att jag slutat jobba så skyndade jag hem i all hast för att inte missa bröllopet. Sitter fortfarande bänkad kommer kanske att zappa lite mellan danmarkmatchen och alla bröllopsprogram ikväll. Får känslan av att det bara är jag, små flickor med prinsess drömmar och gamla tanter som bryr sig..Tror dock inte att någon kan låta bli att le åt detta vackra par eller låta bli att bli berörd. Fantastiskt bröllop. Kan bli svårt att toppa. Funderar på om jag ska fira lite mer med bröllopschoklad, champange & tårta?
 
Hipp hipp Huuuurrrraaaaaa!

 
Nu när jag äntligen lärt mig måste jag bara lägga ut en video till. I ren bröllopsanda faktiskt. För den här är helt fantastisk, det är så här det kommer att se ut nu bakom stängda dörrar på Vickan & Dannes middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0