Bara för att du pratar med dig själv..

Redan som en liten plutt så hade jag massa saker som snurrade i min skalle och ganska livlig fantasi. Så jag pratade ofta med mig själv för att på ngt sätt diskutera sakerna. I smyg såklart. Glömde att när man har en storebror så finns det inget som kan hållas hemligt så han avslöjade mig givetvis.

Idag så bloggar jag istället. Vilket känns ungefär som samma sak, som att jag sitter här och skriver lite goja istället för att prata med mig själv. Nu inte helt i smyg visserligen..

 
La familia. Tänk att jag varit sådär liten. Blir helt nostalgisk. Eller ja några år framåt för det där minns jag inte. Här kunde jag nog ännu inte prata. Göra ljud möjligen som ingen annan förstod. Fast så är det fortfarande emellanåt visserligen..

Sådär det var lilla bakgrunden till mitt bloggande. Äntligen börjar det hända lite saker i VM. 7-0 till Portugal sånt gillar jag. Vill man se mål ska man be mig lämna rummet. Det stod 1-0 så tänkte jag att då kan jag sola i tjugo minuter till och sen se sista tjugo så lär jag inte missa allt för mycket. Kom tillbaka och det stod 4-0.

Ikväll blir det slappe för första gången för säsongen.På sommaren kan man inte annat än älska måndagar.
ADIOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0