Dåliga tendenser

Känner mig helt tom. Paus i VM. Det är ju i princip den enda underhållningen jag haft på senaste. Så nu känner jag mig helt rastlös och förvirrad.. Skulle ju kunna städa? Fast riktigt så rastlös var jag nog inte..

Idag har Doris bott här i sex månader. Finaste lilla kisen! ♥
Min mobil skulle komma idag också men så var den försenad. igen. Ooooo jag orkar inte vänta längre.
-Men du kan väl ringa mig när den kommer istället då?
-Ja absolut. Ditt nummer?
- 070-297.. 4.. Ehmm.. vänta lite bara. Pappa vad har jag för nr?
(säger mitt nr)
-Ja förlåt.. 073- 2.. eller vad sa jag?
-Jag får nog ta det från början..


Jag visste väl att det skulle gå utför när man fyllt 21.
Har fått två till extremt dåliga vanor. Har en tendens att glömma stänga gylfen & avslutar meningar med men. t.ex. Jadå där är jättefint men PUNKT

Nej jag vet inte riktigt vart jag är på väg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0