Det är ingen vanlig dag

16:e juni. Ingen vanlig dag. Inte för mig. 21 år sedan jag damp ner på jorden. 21 år som har innehållt det mesta, ibland kan man tänka att det händer aldrig något intressant i mitt liv men om man tänker tillbaka så har man varit med om en hel del. Som Johnossi sjunger i glory days to come Well you don´t build a city in a day
but in twenty years you should have something.

Så idag tänker jag fira mig själv och vara så självgod som bara jag kan vara. Idag kommer jag undan med det dessutom. Har fått solsken & fått höra what´s the point på radion för första gången så inte ens förskyldning,mensvärk, huvudvärk & jobbiga finnar can bring me down today.

 
Kroatien 07?

xoxoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0