Ge mig en bastu, ett kallbad och en apelsin

Det tar verkligen kål på mig att vara sjuk nu. Har fattat poängen nu hur det känns att vara gööör förskyld och jag har lärt mig min läxa att man ska vila när man är sjuk. Så får jag bli frisk nu?

Basta brukar hjälpa, ngn som vill låna ut sin bastu? Eller kanske ett iskallt dopp i det blå? Andra förslag? Jag testar vad som..

Roade mig med filmen änglar och demoner igår (uppföljaren till da vinci koden) fick spola tillbaka flera ggr när jag kom på mig själv att jag koncentrerade mig för att fatta. Det är svårt att bli överraskad av filmer men den hade en vändning som jag inte var beredd på. Det gillar jag. Gillas också att farsan Skarsgård är med.

Fick desstuom mina beställda kläder från H&M men en när en ring som jag väntat på i flera månader väl anlände så var den..sönder. Vet inte varför just jag måste ha sån otur jämt. Ibland så känner jag mig som en såndär tragi-komisk seriefigur..

bild från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0