Gratulationer och sånt..

Min bästaste mamma fyller år idag!!!  Mammor har tendensen att alltid ha rätt, störigt nog men hon är också någon som jag alltid kan lita på och alltid står bakom om en. Så världens största grattis! ♥  

F- Asså jag dricker så mycket kaffe numera!
N- Ja, man får inte dricka det när man är gravid, så du kanske inte ska bli beroende. Blir ju jobbigt att sluta då
.

Nog för att jag just fyllt 21  20 men bebis det får nog vänta.. Men jag och Nina hade en väldigt mysig dag idag i mysiga lilla Ängelholm. Shoppade loss ännu lite mera. Hade nog velat ha lite mer egentligen.. 

 
Yeay England vidare till åttondelen!! Tror att lite kärleken för England sitter kvar sedan min owen obsessed period i yngre år. Snyggast i VM är nog Frank Lampard ändå så att få mer av honom klagar jag absolut inte på.

Chiao chiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0