Here´s the reason..

 
Har den här tröjan på mig idag som jag köpte på Siesta. Tyckte att den stämde perfekt in på min sinnesstämning idag. Hade en mysig gårdag. Jag o Malin skulle kolla på film fick se början av prinsessan och grodan samma sak med napoleon dynamite och den största delen av upp. Filmer köpta i Thailand, ja det blir ju lite spännande det dära...

Var sedan och tittade på de balfina studenterna. Klart att man blir avis, nostalgisk och känner sig megagammal. Åt sedan hemma hos nyinflyttade Sarah i hennes mysiga lägenhet.
 
Kanske inte konstigt att man är döende förskyld när man spenderat tid i detta tält. Jag är ingen campare men misstänker att det inte brukar se ut sådär. Sova i vattensäng? Snarare som att sova i en pool. Vi med vår otur Malin.. Det senaste oturliga är att mobilen som jag trodde att jag kunde hämta i denna eller nästa vecka inte kommer förän i slutet av juni (!) Så är jag och pink phanter ett tag till..

Chiao chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0