I just wanna live when Im alive

Slappe igår var riktigt roligt. Inga konstigheter. Jag och Matilda åkte till väla idag och ja vad ska man med pengar egentligen om man inte spenderar dem? För en gångs skull var vi riktigt effektiva och köpte inget onödigt alls. Men den perfekta klänningen saknas fortfarande. Blev dock knäsvag också & nej det var inte ett par skor den här gången...

 

Just nu känner jag att jag verkligen har fötterna på jorden och jag är säker i mig själv ibland kommer man till insikter och vaknar till liv. "Ta ingen skit!" sa Grynet och "Det löser sig" sa Timbuktu, mer komplicerat än så är det inte. 

RIVERSIDE MOTHERFU**ER (dududuududududududu)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0