Infinity

Idag har vi (turistinformatörer) plockat (klippt och krånglat) björkris till morgondagens midsommarstång. Har fått ännu lite fler rivmärken så är nu inte allt för fager på ben och armar heller. Får väl intala mig att det är lite hardcore.

Forsätter denna kväll med ngt manligt, enkelt och känsligt. Fotboll. Danmark matchen i full gång missar lite nu som vanligt så det är säkert ngn som klämt in ngt mål i ngt hörn.

 
Daniel Agger finns också med på VMs hetlista. Så go go Danmark. Lite skräll & action tack!

Imorgon blir det fullspäckad dag och håller alla de två tummar jag har att vädret håller i sig så att vi får en riktigt riktigt solig och fin midsommar. Ska försöka att få ihop en fin krans och inte spilla eller fläcka ner min klänning innan jag anlänt på festen. Good luck good luck.
Adjö & Glad midsommar
(←tecknet betyder infinity-oändlighet för dig som inte visste eller möjligen undrade. Timbuktu har det t.ex. intatuerat och jag har faktiskt stött på det en annan gång också men that´s a different story:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0